26 November 2010

kau ilhamku....

beribu bintang di langit kini menghilang....

tetibe aku rasa senang je dengar lagu ni. rasa macam lapang je hati. rasa macam apa yang dah berlalu tu kembal berulang. so sweet.kenangan memang indah. kita takkan tahu erti sesuatu peristiwa tu sehinggalah ianya dah berlalu.bila dah berlalu barulah kita tau ianya cukup bermakna dalam diari kehidupan kita hatta sepahit mana pun peristiwa tu. hari ini ak cukup merasakan kelainan. perasaan yang aku dah lama x rasa. mungkin terlalu lama sehingga aku rasa macam semuanya aneh.kita tak dapat bersama namun kita juga manusia,masing-masing punya rasa cinta.aku jua begit,bedanya ia telah berlalu. sehingga saat ini hanya seorang dalam hati ini. even dia telah pergi tp aku seolah-olah dapat rasakan kewujudannya di sisi aku setiap hari.seperti terdengar bisikan selamat paginya setiap hari. seperti terngiang di telinga ungkapan selamat malamnya. seperti kelihatan dia berbicara dengan aku saban hari. suaranya,senyumnya,tangisnya dan gurauannya seolah masih hidup mengiringi diari kehidupan aku. sehingga ke saat ini,cinta aku masih buat dirinya. doaku semoga dia sentiasa berbahagia...ya,senyummu adalah tangisku..

2 ulasan: